Koszyk

Masz pytanie? Zadzwoń (+48) 575-710-053

🔥  Zyskaj 40  zł na zakup dowolnego produktu z kodem „JESIEŃ”

Reklamacje i zwroty

W jaki sposób mogę zgłosić awarię zakupionego sprzętu?

Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny i nie minął 1 lub 2-letni okres gwarancyjny (okres gwarancyjny wynosi 1 lub 2 lata w zależności od informacji na stronie produktu), skontaktuj się z nami za pośrednictwem Formularza kontaktowego.

Ważne
W przypadku uszkodzenia produktu z winy klienta zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia reklamacji.
W tego typu sytuacjach na życzenie klienta możemy dokonać wyceny związanej z naprawą produktu, którą jesteśmy w stanie wykonać odpłatnie.

Rzeczy niezbędne do realizacji reklamacji
  1. Imię i nazwisko podane przy składaniu zamówienia
  2. Adres e-mail użyty przy zamówieniu
  3. Dowód zakupu w postaci paragonu lub Faktury VAT (dokument sprzedaży jest podstawą przyjęcia do naprawy)
  4. Wysłać mailowo lub zamieścić w przesyłce pismo ze szczegółowo opisaną usterką
Jak szybko zostanie rozpatrzona Twoja reklamacja?

Reklamacja lub powinna zostać rozpatrzona nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania go przez nasz serwis.

W jaki sposób mogę odstąpić od umowy kupna?

Jeżeli produkt, który otrzymałeś nie przypadnie Ci do gustu masz prawo zwrócić go w ciągu 14 dni od momentu zakupu.

By tego dokonać skontaktuj się z nami za pośrednictwem Czatu, Formularza kontaktowego w zakładce Kontakt, drogą pocztową tradycyjną lub wysyłając wiadomość na e-mail kontakt@szopster.pl.

Ważne
Zwracany produkt musi zostać zwrócony w stanie niezmienionym. Bez widocznych śladów użytkowania.
W przypadku uszkodzenia produktu z winy klienta zastrzegamy sobie prawo do obniżenia kwoty zwrotu o koszt naprawy usterki. Wyjątkami są sytuacje w których przesyłka wysłana do klienta ulegnie uszkodzeniu w trakcie przesyłki. Należy wtedy sporządzić protokół szkody przy kurierze lub zgłosić sprawę bezpośrednio do przewoźnika.

Rzeczy niezbędne do realizacji zwrotu
  1. Imię i nazwisko podane przy składaniu zamówienia
  2. Adres e-mail użyty przy zamówieniu
  3. Dowód zakupu w postaci paragonu lub Faktury VAT
  4. Powód zwrotu (opcjonalnie)
  5. Urządzenie, a także załączone akcesoria zwrócone w stanie niezmienionym, bez widocznych śladów użytkowania.
Kiedy otrzymam zwrot środków za zakupiony towar?

Zwrot środków zostanie wykonany po wcześniejszym zweryfikowaniu zwracanego towaru w magazynie głównym pod kątem ewentualnych uszkodzeń.
Zwykle środki zwracane są na wcześniej podany numer konta w terminie 4-7 dni roboczych, lecz nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych.

W trosce o dobro naszych klientów, a także pozytywne wrażenia z przeprowadzonych u nas zakupów staramy się zwracać środki tak szybko, jak to tylko możliwe.

Gdzie mam odesłać zwracany produkt?

Adres do wysyłki produktu:

Szopster.pl
ul. Ferdynanda Magellana 39/10
51-505 Wrocław

Tel. (+48) 575-710-053

*Prosimy dołączyć do przesyłki dowód zakupu (paragon, Fakturę VAT lub informację z numerem zamówienia). Znacznie przyspieszy to proces reklamacji lub zwrotu produktu.

Gdzie mam odesłać reklamowany produkt?
  • W przypadku produktów z dystrybucji europejskiej wystarczy zgłosić reklamację do najbliższego autoryzowanego serwisu producenta i postąpić według jego dalszych zaleceń.

    *Prosimy dołączyć do przesyłki dowód zakupu (paragon lub Fakturę VAT). Znacznie przyspieszy to proces reklamacji produktu w serwisie producenta.
  • W przypadku produktów z dystrybucji pozaeuropejskiej należy przesłać produkt na adres:

    Szopster.pl
    ul. Ferdynanda Magellana 39/10
    51-505 Wrocław

    *Prosimy dołączyć do przesyłki dowód zakupu (paragon, Fakturę VAT lub informację z numerem zamówienia). Znacznie przyspieszy to proces reklamacji lub zwrotu produktu.