100,0% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam52Nie polecam0

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
4.9
Obsługa kupującego
5

FAQ
Kim jesteśmy?

Szopster.pl jest Polską firmą posiadającą swoją siedzibę mieszczącą się we Wrocławiu na ul. Ferdynanda Magellana 39/10, 51-505 Wrocław, NIP: 8952123085. Zajmujemy się importem oraz sprzedażą elektroniki użytkowej z całej Europy.

Czy sprzedawane przedmioty są nowe?

Wszystkie przedmioty sprzedawane przez Szopster.pl są nowe i fabrycznie zapakowane, chyba, że w karcie produktu widnieje o tym stosowna informacja.

Ile trwa realizacja zamówienia?

Średni czas realizacji zamówienia to około 2-10 dni roboczych w zależności od magazynu z którego wysyłany jest produkt. Informacje o czasie realizacji zamówienia widnieją w karcie produktu.

Skąd pochodzi mój produkt?

Posiadamy wielu dostawców znajdujących się na terenie całej Europy.
Informacje o kraju pochodzeniu produktu, a także magazynie z którego jest wysyłany znajdują się w karcie produktu.

W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się do Panelu klienta, następnie w sekcji „Twoje zamówienia” wybieramy swoje zamówienie, gdzie widnieją jego szczegółowe informacje, a także status.
Informacja o zmianie statusu zamówienia jest także każdorazowo wysyłana drogą mailową.

Czy otrzymam Fakturę VAT 23%?

Tak, oczywiście. Na każdy zakupiony produkt wystawiamy Fakturę VAT 23%.

Gdzie znajdę fakturę VAT 23%?

Fakturę elektroniczną załączamy do wiadomości mailowej po opłaceniu i potwierdzeniu przyjęcia zamówienia. Fakturę można pobrać logując się do Panelu klienta – znajdując sekcję „Twoje zamówienia”, następnie wybierając w swoje zamówienie i klikając w przycisk „wyświetl” znajdujący się obok pogrubionego napisu "Faktura".

Moja faktura zawiera niepoprawne dane. Jak mogę je poprawić?

W przypadku błędnych danych Nabywcy na fakturze VAT możemy wystawić fakturę korygującą dane Nabywcy.
Aby uzyskać powyższy dokument skontaktuj się z nami korzystając z Formularza kontaktowego.

  • Podaj swoje imię i nazwisko
  • Podaj adres e-mail użyty przy zamówieniu
  • Uzupełnij temat swojej wiadomości
  • Opisz dokładnie swój problem
Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

Dostępność towarów w magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie internetowej.
Szczegółowe informacje widoczne są w karcie wybranego produktu.
Informacje o dostępności produktu możesz także uzyskać kontaktując się z naszym działem sprzedaży za pośrednictwem Formularza kontaktowego.

W jaki sposób mogę zgłosić awarię zakupionego sprzętu?

Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, skontaktuj się z nami za pośrednictwem Formularza kontaktowego.

  • Podaj swoje imię i nazwisko
  • Podaj adres e-mail użyty przy zamówieniu
  • Uzupełnij temat swojej wiadomości
  • Opisz dokładnie swój problem
Jakie rzeczy są niezbędne do reklamacji produktu?

Do realizacji reklamacji niezbędny jest dowód zakupu (Faktura).
Zgłoszenia należy dokonać nie później niż w przeciągu 1 lub 2 lat od daty odbioru towaru.
Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, skontaktuj się z nami za pośrednictwem Formularza kontaktowego.

Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?

Aby sprawdzić status reklamacji napisz do nas za pośrednictwem Formularza kontaktowego, następnie podaj numer zgłoszenia reklamacyjnego oraz adres email użyty przy zamówieniu.
O każdym etapie rozpatrywania Twojej reklamacji poinformujemy Cię drogą mailową.

W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Jeżeli nie minęło jeszcze 14 dni od daty zakupu możesz bez problemu zwrócić swój towar bez podania przyczyny.
Aby zgłosić chęć zwrotu towaru napisz do nas za pośrednictwem Formularza kontaktowego podając swoje dane, adres e-mail użyty do zamówienia oraz numer zamówienia.

Po otrzymaniu odpowiedzi z naszego działu sprzedaży i akceptacji zwrotu prosimy o przesłanie urządzenia na adres naszej firmy:

"Szopster" Jacek Kupiec
ul. Ferdynanda Magellana 39/10
51-505 Wrocław

Do urządzenia należy dołączyć poniższy druk odstąpienia od umowy:
Formularz zwrotu towaru

*Towar musi pozostać w stanie niezmienionym, wolnym od wad (za wyjątkiem wad, które nie wynikły z nieprawidłowego użytkowania przez klienta). Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia produktu w przypadku, gdy posiada on widoczne ślady użytkowania lub jest uszkodzony (zawiera rysy, otarcia lub pęknięcia).

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Paczkomaty InPost) już od 1 500,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl