• Zwroty i reklamacje

Formularze do pobrania:

W jaki sposób mogę zgłosić awarię zakupionego sprzętu?

Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny i nie minął 2-letni okres gwarancyjny, skontaktuj się z nami za pośrednictwem Formularza kontaktowego.

Rzeczy niezbędne do realizacji reklamacji:

  • Imię i nazwisko podane przy składaniu zamówienia
  • Adres e-mail użyty przy zamówieniu
  • Dowód zakupu w postaci paragonu lub Faktury VAT (dokument sprzedaży jest podstawą przyjęcia do naprawy)
  • Szczegółowo opisany problem

W jaki sposób mogę odstąpić od umowy kupna?

Jeżeli produkt, który otrzymałeś nie przypadnie Ci do gustu masz prawo zwrócić go w ciągu 14 dni od momentu zakupu.
By tego dokonać skontaktuj się z nami za pośrednictwem Czatu, Formularza kontaktowego w zakładce Kontakt, drogą pocztową tradycyjną lub wysyłając wiadomość na e-mail kontakt@szopster.pl.

Rzeczy niezbędne do realizacji zwrotu:

  • Imię i nazwisko podane przy składaniu zamówienia
  • Adres e-mail użyty przy zamówieniu
  • Dowód zakupu w postaci paragonu lub Faktury VAT
  • Powód zwrotu (opcjonalnie)
  • Urządzenie, a także załączone akcesoria zwrócone w stanie niezmienionym (bez widocznych śladów użytkowania).

Zwrotu produktu należy dokonać na adres: 

Szopster.pl
ul. Ferdynanda Magellana 39/10
51-505 Wrocław

*Prosimy dołączyć do przesyłki dowód zakupu (paragon lub Fakturę VAT). Znacznie przyspieszy to proces reklamacji produktu.

Jak szybko zostanie rozpatrzona Twoja reklamacja?

Reklamacja powinna zostać rozpatrzona nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania go przez nasz serwis.

Kiedy otrzymam zwrot środków za zakupiony towar?

Zwrot środków zostanie wykonany po wcześniejszym zatwierdzeniu zwracanego towaru w magazynie głównym. Zwykle środki wracają na wcześniej podany numer konta nie później niż w terminie 4-7 dni roboczych. W trosce o dobro naszych klientów, a także pozytywne wrażenia z przeprowadzonych u nas zakupów staramy się zwracać środki tak szybko, jak to tylko możliwe.