Skontaktuj się z nami!

Przed napisaniem wiadomości sprawdź, czy w dziale FAQ znajduje się odpowiedź na Twoje pytanie. Jeżeli jej nie znalazłaś zachęcamy do kontaktu!

Najczęściej zadawane pytania

FAQ

Informacja dotycząca czasu realizacji zamówienia znajduje się w karcie produktu, którym jesteś zainteresowany/a.

Tak. Wszystkie sprzedawane produkty są nowe, fabrycznie zapakowane, a także posiadają 12 lub 24 miesięczną gwarancję producenta lub sprzedawcy realizowaną w Europie.

Ponieważ oferujemy bardzo szeroki zakres urządzeń pochodzących z dystrybucji europejskich oraz pozaeuropejskich, umieściliśmy informację dotyczącą dystrybucji w karcie produktu.

Jeżeli jesteś zainteresowany przedmiotem, którego nie ma na naszej stronie lecz jest z kategorii produktów, którymi się zajmujemy napisz do nas! Być może uda nam się go znaleźć u naszych dostawców!

Tak, oczywiście. Do każdego sprzedanego produktu otrzymasz Fakturę VAT 23%.

Korzystamy z błyskawicznych i bezpiecznych płatności Przelewy24.

W przypadku wysyłki za granicę koszt przesyłki kurierskiej ustalamy indywidualnie.

W pierwszej kolejności jak najszybciej zgłoś ten fakt do nas poprzez formularz kontaktowy. Poprowadzimy Cię przez cały proces naprawy gwarancyjnej.

Tak oczywiście. Możesz zwrócić zakupiony produkt w terminie 14 dni od zakupu.
Pamiętaj, że zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym, ze wszystkimi otrzymanymi akcesoriami oraz musi posiadać dowód zakupu!