Program lojalnościowy

Kupuj, zapraszaj znajomych, bierz udział w akcjach promocyjnych i śledź nasze media społecznościowe.
Zbieraj punkty i płać mniej za swoje zakupy dzięki naszemu programowi lojalnościowemu!

Dostawa

  1. Zamawiasz i opłacasz produkt lub wybierasz wysyłkę pobraniową.
  2. My potwierdzamy jego dostępność.
  3. Po potwierdzeniu dostępnośći zamawiamy produkt w głównym magazynie.
  4. Po 1-2 dniach otrzymujemy Twój produkt i jeszcze tego samego dnia w którym go otrzymamy wysyłamy go do Ciebie.
  5. Po około 1 dniu roboczym od momentu nadania przesyłki z naszego sklepu cieszysz się nowym produktem. 

Dodatkowe informacje:

  • Średni czas realizacji zamówienia to 1-3 dni robocze.
  • Jeżeli posiadamy produkt na miejscu wysyłka nastąpi jeszcze tego samego dnia.
  • Średni czas realizacji zamówienia w którym sprowadzamy dla Ciebie jakiś produkt jest uzależniony od regionu dystrybucji produktu. Ustalamy go indywidualnie z klientem.
  • W przypadku braku dostępności produktu zaproponujemy produkt o parametrach zbliżonych lub identycznych, jak zamawiany produkt. Jeżeli zaproponowane urządzenie nie przypadnie Ci do gustu zwrócimy Ci środki w ciągu 24 godzin.

Wszystkie faktury VAT 23% są wysyłane drogą elektroniczną na adres email podany w zamówieniu. Możemy dołączyć do przesyłki Fakturę VAT, jeżeli dodasz stosowny komentarz do zamówienia.

Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, UPS, DPD lub do Paczkomatów InPost. Wysyłki za pośrednictwem tych przewoźników realizujemy na terenie Polski.

W przypadku wysyłki za granicę zamówiony przez Ciebie towar nadamy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, DPD lub GLS.
Koszty dostawy obliczymy w momencie dokonania zamówienia w kroku dotyczącym Dostawy.

Koszt przesyłki kurierskiej podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia – paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia.

Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu.* W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera.

W razie stwierdzenia braków w przesyłce należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru).

*Czas ten liczony jest od momentu otrzymania przez nas przesyłki od naszego dostawcy. Średni czas realizacji zamówienia to 1-3 dni robocze.

Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

  1. Przesyłka kurierska po przedpłacie
  2. Przesyłka paczkomatowa InPost po przedpłacie
  3. Przesyłka pobraniowa
  4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online są Przelewy 24.

Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

  1. Płatność przelewem tradycyjnym lub natychmiastowym.
  2. Płatność kartą płatniczą Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
  3. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
  4. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.