Koszyk

Masz pytanie? Zadzwoń (+48) 575-710-053

🔥  JUŻ OD 13-20.12.2021 TYDZIEŃ ŚWIĄTECZNYCH SUPER PROMOCJI!

Dostawa

Realizacja zamówienia – krok po kroku
  1. Zamawiasz i opłacasz produkt lub wybierasz wysyłkę pobraniową.
  2. My potwierdzamy jego dostępność.
  3. Po potwierdzeniu dostępnośći zamawiamy produkt w głównym magazynie.
  4. Po 1-2 dniach otrzymujemy Twój produkt i jeszcze tego samego dnia w którym go otrzymamy wysyłamy go do Ciebie.
  5. Po około 1 dniu roboczym od momentu nadania przesyłki z naszego sklepu cieszysz się nowym produktem. 

Dodatkowe informacje

  1. Średni czas realizacji zamówienia to 1-3 dni robocze.
  2. Jeżeli posiadamy produkt na miejscu wysyłka nastąpi jeszcze tego samego dnia.
  3. Średni czas realizacji zamówienia w którym sprowadzamy dla Ciebie jakiś produkt jest uzależniony od regionu dystrybucji produktu. Ustalamy go indywidualnie z klientem.
  4. W przypadku braku dostępności produktu zaproponujemy produkt o parametrach zbliżonych lub identycznych, jak zamawiany produkt. Jeżeli zaproponowane urządzenie nie przypadnie Ci do gustu zwrócimy Ci środki w ciągu 24 godzin.
Dostawa na terenie Polski

Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, UPS, DPD lub do Paczkomatów InPost. Wysyłki za pośrednictwem tych przewoźników realizujemy na terenie Polski.

Dostawa za granicę

W przypadku wysyłki za granicę zamówiony przez Ciebie towar nadamy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, DPD lub GLS.
Koszty dostawy obliczymy w momencie dokonania zamówienia w kroku dotyczącym Dostawy.

Czy przesyłki są ubezpieczone?

Koszt przesyłki kurierskiej podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia – paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia.

Ważne
Za pośrednictwem Paczkomatów InPost możesz ubezpieczyć towar o wartości maksymalnie do 5000 zł brutto.

Paczkomaty InPost – przedpłata

Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera.

W razie stwierdzenia braków w przesyłce należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru).