Wsparcie posprzedażowe

Masz pytanie, bądź chcesz zgłosić reklamację lub zwrot? Jesteśmy tu, aby Ci pomóc!

O nas

Jesteśmy polskim sklepem internetowym oferującym swoim klientom dostęp do bardzo szerokiej bazy produktów elektronicznych z całego świata. Smartfony, smartwatche, tablety, produkty smart home w tym roboty sprzątające i akcesoria do tych urządzeń – to wszystko w jednym miejscu w najlepszych cenach! Oferujemy także świetne doradztwo, a także wsparcie posprzedażowe.

Poznaj nasze marki

Oferujemy produkty marek takich jak Apple, Samsung, Xiaomi, Realme, CAT, myPhone, Blackview, Roborock, Dreame, Amazon, Google, Honor, Nokia, Oukitel, Oppo i wiele innych. U nas znajdziesz smartfony, produkty smart home, drobną elektronikę, a także bogaty zestaw akcesoriów do tych urządzeń.

Co mówią o nas klienci?

Dbamy, by transakcje przeprowadzane były na najwyższym poziomie.
Dla nas klient jest najważniejszy!

Co mówią o nas klienci?

Dbamy, by transakcje przeprowadzane były na najwyższym poziomie.
Dla nas klient jest najważniejszy!

FAQ

Poniżej znajdziesz informacje na temat najczęściej zadawanych pytań.

Tak, oczywiście. W przypadku odpłatnych napraw serwisowych wystawiamy pełne Faktury VAT 23% lub paragon w przypadku osób fizycznych.

Wszystkie sprzedawane przez nas urządzenia są nowe i fabrycznie zapakowane oraz zawierają pełny komplet oferowany przez producenta. Zdarzają się sytuacje w których sprzedajemy towar po zwrocie, ale jest to wtedy uwzględnione w sposób widoczny w ofercie.

Każde urządzenie jest objęte gwarancją producenta lub sprzedawcy. Wynosi ona od 12-36 miesięcy.

Koszt przesyłki kurierskiej podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia – paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia.

Wystarczy, że zgłosisz usterkę poprzez formularz kontaktowy, a następnie pokierujemy Cię, jakie kroki musisz podjąć by zrealizować reklamację.

Rzeczy potrzebne do realizacji reklamacji:

  • Imię i nazwisko podane przy składaniu zamówienia
  • Adres e-mail użyty przy zamówieniu
  • Dowód zakupu w postaci paragonu lub Faktury VAT
  • Wysłać mailowo lub zamieścić w przesyłce pismo ze szczegółowo opisaną wadą

Reklamacja lub powinna zostać rozpatrzona nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania go przez nasz serwis.
Koszt przesyłki do serwisu pokrywa kupujący.

Jeżeli produkt, który otrzymałeś nie przypadnie Ci do gustu masz prawo zwrócić go w ciągu 14 dni od momentu zakupu bez podania przyczyny.

By tego dokonać skontaktuj się z nami za pośrednictwem Czatu, Formularza kontaktowego w zakładce Kontakt, drogą pocztową tradycyjną lub wysyłając wiadomość na e-mail: kontakt@szopster.pl.

Ważne!
Zwracany produkt musi pozostać w stanie niezmienionym, w oryginalnym pudełku. Bez widocznych śladów użytkowania.
W przypadku uszkodzenia produktu z winy klienta zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia produktu lub obniżenia jego wartości w przypadku zwrotu. Wyjątkami są sytuacje w których paczka wysłana do klienta ulegnie uszkodzeniu lub zostanie zgubiona w trakcie przesyłki do klienta. Należy wtedy sporządzić protokół szkody przy kurierze lub zgłosić sprawę bezpośrednio do przewoźnika.

Rzeczy niezbędne do realizacji zwrotu

  • Imię i nazwisko podane przy składaniu zamówienia
  • Adres e-mail użyty przy zamówieniu
  • Dowód zakupu w postaci paragonu lub Faktury VAT
  • Powód zwrotu (opcjonalnie)
  • Produkt w stanie niezmienionym. Bez widocznych śladów użytkowania.

Zwrot środków zostanie wykonany po wcześniejszym zweryfikowaniu zwracanego towaru w magazynie głównym. Zwykle środki zwracane są na wcześniej podany numer konta w terminie 4-7 dni roboczych, lecz nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych.

W trosce o dobro naszych klientów, a także pozytywne wrażenia z przeprowadzonych u nas zakupów staramy się zwracać środki tak szybko, jak to tylko możliwe.

Koszt przesyłki do serwisu pokrywa kupujący.

Adres do wysyłki produktu w celu reklamacji lub zwrotu:
Szopster.pl
ul. Ferdynanda Magellana 39/10
51-505 Wrocław
Tel. (+48) 535-292-314

Prosimy dołączyć do przesyłki dowód zakupu (paragon, Fakturę VAT lub informację z numerem zamówienia). Opis wady lub powód zwrotu oraz pełny komplet tj. oryginalne pudełko, reklamowane urządzenie oraz akcesoria. Znacznie przyspieszy to proces reklamacji lub zwrotu produktu.

Napisz do nas

Jesteśmy świadomi, że czasami mogą pojawić się problemy z zamówionymi produktami.
Aby zgłosić reklamację lub zwrot, prosimy o przesłanie do nas informacji o problemie wraz z numerem dowodu zakupu za pośrednictwem poniższego formularza. Nasz zespół obsługi klienta skontaktuje się z Tobą w celu omówienia dalszych kroków.

Numer seryjny (S/N) najczęściej znajduje się na tabliczce znamionowej naklejonej/nadrukowanej na oryginalne pudełko lub na spodzie urządzenia.